Formules

Download hieronder de verschillende formules. 

Brochure Formules 08.25
PDF – 1,9 MB 82 downloads

"Bij Julia's Experience geloven we in het belang van een warm en gastvrij onthaal." 

Type events

Of het nu gaat om een droombruiloft, een sprankelend verjaardagsspektakel, een betoverende babyshower of een bruisend bedrijfsevenement bij Julia's Experience is het ons doel om uw gasten een feest te bezorgen dat zal bijblijven. You name it, we serve it. 

Ook eventlocaties en cateraars kunnen bij ons terecht voor ondersteuning op events. Informeer gerust achter ons partnerformules. 

Hoe kan je boeken?

1) Vul je gegevens in op onderstaand contactformulier of mail je aanvraag naar info@julias-experience.be
2) Ontvang een offerte en alle praktische informatie
3) Plan een digitaal kennismakingsgesprek in indien gewenst - zo stellen we samen een uniek feest samen 
4) Geef je voorkeuren doo
3) Ontvang je voorschotfactuurt
4) ENJOY and lean back

Praktisch

We zijn telkens +/- 1u30 min voor aanvang van de cocktailshift aanwezig en nemen al het materiaal incl. afwas meteen na de shift mee. 

Meest gestelde vragen: 

Zijn er ook mocktails (0% alcohol) te verkrijgen?

Ja, we hebben ook verschillende mocktails (0% alcohol).
In elke menu zit er telkens 1 mocktail inbegrepen. Wens je een feest met uitsluitend Mocktails, ook dit kan! 

Ontvang ik een factuur van mijn boeking?

Yes, je ontvangt bij je boeking meteen een voorschotfactuur. Na afloop van het feest volgt een factuur met het resterende bedrag. Alle bedrijven kunnen hun facturatiegegevens achterlaten bij de aanvraag, deze kunnen mee opgenomen worden op de factuur.

Wat zijn de annulatievoorwaarden?

Hierbij een overzichtje van de annulatievoorwaarden. Maar laten we ervan uit gaan dat jij er zoveel zin in hebt dat we deze niet dienen toe te passen:
Als je
minstens 30 dagen voor het event annuleert, is het kosteloos
Als je 7 tot 30 dagen voor het event annuleert, betaal je 50%
Als je 0 tot 7 dagen voor het event annuleert, betaal je 100%

Wat is het minimum aantal personen?

Minimum aantal gasten is 30.  Zijn jullie met minder dan 30 personen en wensen jullie toch van onze Cocktail Experience te genieten? Ook dat kan, je kostprijs zal dan gelijk zijn aan 30 personen. 

Tot wanneer kan ik het aantal gasten wijzigen?

Je kan ten laatste 7 dagen voor je feest/evenement het definitieve aantal personen doorgegeven. 😊 Op basis hiervan worden de inkopen gedaan en wordt ook de prijs gemaakt. Men kan altijd enkele consumpties bijvragen, consumpties annuleren is echter niet meer mogelijk 7 dagen voor aanvang van het feest.

Hoe kan ik best contact opnemen?

Door te mailen naar: info@julias-experience.be of via Whatsapp Paulien staat je graag te woord!

Hoe gaat de opbouw en afbraak in zijn werk?

We komen 1u30min voor aanvang van de shift toe om alles klaar te zetten. De afbraak neemt ongeveer 1 uur in beslag. We laten alles netjes achter. 

Kan de opbouw en afbraak op een ander moment plaatsvinden?

Dit kan zeker, we kunnen vroeger aanwezig zijn of daags voordien de opbouw voorzien. Afbraak kan ook later op de dag of op een andere dag mits meerprijs. 

Kan ik cocktails en volledige drankcatering boeken?

Dit kan! Je kan verschillende formules combineren. Bv. 2 uur cocktailcatering bij het ontvangst en 6 uur volledige drankcatering voor de rest van het feest. Bij het combineren van formules ontvang je een leuke korting. 

Is er een mogelijkheid om Champagne te serveren?

Bij de formule "Royal" zit Champagne inbegrepen. Indien gewenst kan de Champagne vervangen worden door Veuve Clicqout aan een meerprijs van €25/fles.

Ik heb een idee voor een themafeest. Hoe verloopt dat?

Deel je thema, eventueel aangevuld met een moodboard en je verwachtingen. Ik werk dit verder uit en vertaal het volledig naar jouw event: van de cocktails en hun namen tot het design van de barmenu, de outfits van het team, de bar en decoratie, en zelfs het foodconcept. Zo vormt alles één geheel.