Elevate your party with the Ultimate Cocktail Experience.

Bereid je voor op een onvergetelijke ervaring. 
Ons gepassioneerde team van bartenders staat klaar om een unieke cocktailbeleving te creëren die je gasten zal betoveren en een blijvende indruk zal achterlaten.

Elk drankje wordt met flair bereid door onze bartenders, die ervoor zorgen dat elke cocktail een ware smaaksensatie is.
We voegen een creatieve en verfijnde touch toe met cocktailgarnituren en toppings, zoals verse eetbare bloemen, bladgoud en handgedroogd fruit.

"Bij Julia's Experience geloven we in het belang van een warm en gastvrij onthaal." 

Type events

Of het nu gaat om een droombruiloft, een sprankelend verjaardagsspektakel, een betoverende babyshower of een bruisend bedrijfsevenement bij Julia's Experience is het ons doel om uw gasten een feest te bezorgen dat zal bijblijven. You name it, we serve it. 

Ook eventlocaties en cateraars kunnen bij ons terecht voor ondersteuning op events. Informeer gerust achter ons partnerformules. 

Wat is er inbegrepen? 

✔️ Unieke Cocktail Experience voor je gasten: droogijs-effect, uitleg aan de bar over de cocktails, aangepaste aankleding per cocktail.

✔️ Aangeklede aankleding van de bar, kan afgestemd worden op het feest 

✔️ BAR menu: gepersonaliseerd naar wens

✔️ Cocktail toppings (verse eetbare bloemen, bladgoud, handgedroogd fruit,...)  

✔️ 2 barmedewerkers tot 100 gasten, 3 bartenders vanaf 100 gasten,...

✔️ Opbouw, afbraak, afruim en afwas

✔️ Huur bar en glazen 

 

Geen zin in het opvragen van een offerte? 

Geen giswerk bij het achterhalen van de kosten! Bij Julia's Experience begrijpen we de behoefte aan snelheid en transparantie als het gaat om het berekenen van de totaalprijs voor uw evenement. Bereken de prijs voor uw event handig uit aan de hand van onze transparante formules. 

Heb je toch nog enkele extra suggesties?
Dan werken we graag iets uit op maat voor uw evenement. Enige bijkomende kost is de verplaatsingskost buiten provincie Antwerpen en feestdagen. 

 

Hoe kan je boeken?

1) Vul je gegevens in op onderstaand contactformulier of mail je aanvraag naar info@julias-experience.be
2) Indien beschikbaar, ontvang je een bevestiging van je aanvraag op mail met extra informatie in 
3) Ontvang je voorschotfactuur en voltooi je betaling (indien gewenst in verschillende termijnen)
4) ENJOY and lean back

Praktisch

We zijn telkens +/- 1u30 min voor aanvang van de cocktailshift aanwezig en nemen al het materiaal incl. afwas meteen na de shift mee. 

 

Betaalmogelijkheden 

We begrijpen dat er aan het organiseren van een feest best een groot prijskaartjes vasthangt. Daarom bieden we de mogelijkheid om in 3 verschillende delen te betalen

 

Mobiele cocktailbar Event Bedrijfsfeest Huwelijk Bar  Cocktails Cocktailbar Julia's Experience

"Bedankt om onze dag zo speciaal te maken!

De lekkere cocktails en absolute top service hebben onze dag helemaal compleet gemaakt en naar een hoger niveau getild.
De vriendelijkheid, de vlotte babbel en leuke uitleg over de cocktails waren een super toffe meerwaarde!


Simpelweg top en een hele dikke merci!"
Mitchell Speet - September '23

FORMULES

WELCOME EXPERIENCE

 

*Basiskost: €475

Ideaal voor een welkomstdrankje op receptie, ontvangst, apero aan de kerk/gemeentehuis... Gepersonaliseerde barmenu inbegrepen 
Deze formule duurt
1 uur


€9 p.p.

RECEPTION 

 

*Basiskost: €475

Ideaal voor enkele cocktails tijdens receptie of begin van het avondfeest. Gepersonaliseerde barmenu inbegrepen 
Deze formule duurt 2 uur

 

 

€18 p.p.

ALL-IN EXPERIENCE

 

*Basiskost: €475

Ideaal voor avondfeest, doorlopende all-in formule. Supplement droogijs gratis inbegrepen voor rookeffect en gepersonaliseerde barmenu. 
Deze formule duurt 3 tot 4 uur

 

 

€25,50 p.p.

*Basiskost: werkuren barmedewerkers (ongeacht de uren en aantal): opbouw, afbraak, voorbereiding, cocktailshift, afruim en afwas. Huur bar, backbar en glazen. Personalisatie barmenu

Mobiele cocktailbar Event Bedrijfsfeest Huwelijk Bar  Cocktails Cocktailbar Julia's Experience
Mobiele cocktailbar Event Bedrijfsfeest Huwelijk Bar  Cocktails Cocktailbar Julia's Experience
Mobiele cocktailbar Event Bedrijfsfeest Huwelijk Bar  Cocktails Cocktailbar Julia's Experience

Meest gestelde vragen: 

Zijn er ook mocktails (0% alcohol) te verkrijgen?

Ja, we hebben ook verschillende mocktails (0% alcohol).
In elke menu zit er telkens 1 mocktail inbegrepen. Wens je een feest met uitsluitend Mocktails, ook dit kan! 

Ontvang ik een factuur van mijn boeking?

Yes, je ontvangt bij je boeking meteen een voorschotfactuur. Na afloop van het feest volgt een factuur met het resterende bedrag. Alle bedrijven kunnen hun facturatiegegevens achterlaten bij de aanvraag, deze kunnen mee opgenomen worden op de factuur.

Wat zijn de annulatievoorwaarden?

Hierbij een overzichtje van de annulatievoorwaarden. Maar laten we ervan uit gaan dat jij er zoveel zin in hebt dat we deze niet dienen toe te passen:
Als je
minstens 30 dagen voor het event annuleert, is het kosteloos
Als je 7 tot 30 dagen voor het event annuleert, betaal je 50%
Als je 0 tot 7 dagen voor het event annuleert, betaal je 100%

Wat is het minimum aantal personen?

Minimum aantal gasten is 20.  Zijn jullie met minder dan 20 personen en wensen jullie toch van onze Cocktail Experience te genieten? Ook dat kan, je kostprijs zal dan gelijk zijn aan 20 personen. 

Tot wanneer kan ik het aantal gasten wijzigen?

Je kan ten laatste 7 dagen voor je feest/evenement het definitieve aantal personen doorgegeven. 😊 Op basis hiervan worden de inkopen gedaan en wordt ook de prijs gemaakt. Men kan altijd enkele consumpties bijvragen, consumpties annuleren is echter niet meer mogelijk 7 dagen voor aanvang van het feest.

Hoe kan ik best contact opnemen?

Door te mailen naar: info@julias-experience.be of via Whatsapp Paulien staat je graag te woord!

Hoe gaat de opbouw en afbraak in zijn werk?

We komen 1u30min voor aanvang van de shift toe om alles klaar te zetten. De afbraak neemt ongeveer 1 uur in beslag. We laten alles netjes achter.